Dashboard | +Follow
Blog | Kyra Hasman


Kyra
25 years old
UTeM Alumni
Strategic Marketing Manager
Twitter | Facebook | Instagram

Previous Home Continue


teringat kjadian thn lps
Friday, December 17, 2010 | 15:32 | 0 heartsā™„ Wktu tu tgahari.
Tgh dating ngan die, ktorg jln2 kt petaling street.
Before that, die de ckp nk repair kasut. Tetbe ktorg tenmpk pkcik2 yg bole tlg jhitkan kasut die.
Then, xpela. Tman la die duk kt ctu jap. Pkck tu pramah, dorg sembang mcm2.
Smentara jahit kasut tu, pkck tu tnye mcm2 kt die, aku diam je..
Sbb xtau nk ckp pe, lgpon pns terik wktu tu, tdengar la jgak ape yg dorg borak. Pkck tu tnye, spe pmpuan kt sbelah tu? (Saya)
Die kate, tunang ... -wah, ble pulak aku btunang ngan die ni-
Pkck tu ckp.. Tunang? Npe xkawen trus.. Xbole tggu lame2. Mcm2 bole jd.
Die jwb , nt2 la pkck... :)
Dlm ati aku, ermmm... Xtau la nt tu ble.. Aku da pnt mnggu da....
Sdey rsenye... Da byk sgt memory ktorg.... Klu jd pape kt hbungan ni,
Xtau la aku cmne nt... Its a big impact! Haihhh......