Dashboard | +Follow
Blog | Kyra Hasman


Kyra
25 years old
UTeM Alumni
Strategic Marketing Manager
Twitter | Facebook | Instagram

Previous Home Continue


What I do todayy~
Saturday, June 18, 2011 | 23:07 | 0 hearts♥
Chocolate Chip Cookies
Ktorg ada wat bisnes.. 1 family wat..
ktorg jual kuih raya..sejak thn 2000 kalau xsilap la..huhu
some of them are :
*Chocolate Chip
*Pineapple Tart
*London Almond
*Cashew Nuts
*Oats
and much moooree ~
1 bekas ade 50biji = rm 25 :)
ktorg jual wktu raya je. so bulan puasa pon da dkt
ktorg da lama xwat, practise la ckt arini. heheh

Inilah komen kwn2ku :)

Lunch !
Saya masak.. ehh, salah2. saya n mak saya masak
daging kicap masak peda
sayur pucuk masak lemak
paprik campur2. heheheh
sodap sangat !

okayy, ini Twitter. haha
aku mmg slalu on9..
lagi2 kalau wktu cuti PANJANG mcm ni..haha
mmg, akan on twitter
dan xsah kalau xtegur dan ditegur oleh @FitriFied (nama akaun Twitter dia).hehe
member skola dlu..
ketua kelas...ahaha.. 
tringat pulak wktu kecik2 dlu
*maklumla, skrg da besa, umor besa, bdn pon besa
uikksss? hahaha. lumrah alam
dia (@FitriFied) mmg minat gila ngan cupcake yg aku wat
especially vanilla cupcake
I don't know why. tp aku xletak dadah pon dlm tu oke. hahaahaha

Cupcake, Moist Chocolate Cake
sorry la bro, aku xdpt nak bg yg btol2
gmbr je lah ea
sbb kau jauh sgt. KELANTAN tuu..
hihihi
xpa2, nt bila raya ke, reunion ke
insyaALLAH, aku wat utk kau, utk Timah, dan smua..hehe


Ini FB saya ! haha
ONLINE je kjenye ! 
yeahh.. itu la ayat kwn2 sy
haha
abis tu aku nk wat apa..
bapak bosan dduk uma..
xpa2, next week aku da start kje
so jarang la ckt on9 . heh heh heh

Ini FB dia ! hehe
Kasih Yang Suci a.k.a Nora Elena
okeyy
aku mmg minat gila Drama Series Nora Elena ni
xpuas tgk drama dia, novel dia lak aku baca. haha
tp xbest sgt la sbb baca on9 kan..
print? mmg xla aku nak print beratus2 helai. kui3

apa lagi yg aku wat arini ek?
hahaha. of coz la texting ngan dia !
ktorg plan nak jumpa this monday
sbb aku da start kje, nt takot xde msa lak ktorg nak date.hehe
em, I miss You 
lots of