Dashboard | +Follow
Blog | Kyra Hasman


Kyra
25 years old
UTeM Alumni
Strategic Marketing Manager
Twitter | Facebook | Instagram

Previous Home Continue


Permintaanku
Sunday, January 8, 2012 | 07:01 | 0 hearts♥
*•¸.•´`¸.•❤´``•.  *•¸.•´`¸.•❤´``•.


♥ Saya tak minta yg SOLEH ,
sebab saya pun tak lah SOLEHAH sgt...

♥ Saya tak minta yg bergelar USTAZ, 
sebab saya lg jauh utk bergelar USTAZAH...

♥ Nak minta yg KAYA, 
saya pun TAK KAYA, 
hanya sekadar apa yg ada...

♥ Nak minta yg HENSEM, 
saya tak la CANTIK sgt, 
sekadar hamba sesempurna 
kejadian yang ALLAH ciptakan...

♥ Nak minta yg BERPANGKAT, 
saya hanya seorg HAMBA...

♥ Cukuplah sekadar yg MEMAHAMI 
dan MENERIMA diri seadanya ...

♥ Cukuplah yang ada AGAMA di hati 
dan mengamalkannya serta sama2 mencari jalan ke Syurga 
apabila bahtera di layar dan masjid di bina...

♥ Cukuplah yang sama2 saling MEMBANTU dlm susah 
dan senang mengharungi lautan dunia... ♥