Dashboard | +Follow
Blog | Kyra Hasman


Kyra
25 years old
UTeM Alumni
Strategic Marketing Manager
Twitter | Facebook | Instagram

Previous Home Continue


Battleship Super Awesome !
Thursday, April 19, 2012 | 19:31 | 0 heartsā™„

Thursday
19 April 2012
11.30 am - 3.30 pm

Pagi pagi lagi,
pukul 8, had SCM class.
dapat paper midterm aritu.
okeyy, aku happy.
dapat high marks ;)
tapi happy sekejap je, xlama.
sebab lepas tu got presentation.
okfine. biasala presentation tu.
tapi kali ni xbiasa,
sebab aku xsempat nak prepare pun.
and waktu aku xprepare la,
bebudak ni sebok tnye soalan.
kat part aku pulak tu.
aku da penat dah nak main ulang2.
da la xprepare pon. haha
naseb baik la ade member yg Pro in everything,
tolong terangkan kat dorg2 sume.
yang dorang tu ponn, bukannya xpaham.
tapi buat buat tak paham je.
nak kenakan orang.
sabau je la =.="

okeyy, enough of that.
tiba tiba Ieka and Shahida ajak berjimba.
layan BATTLESHIP.
aku apa lagi.
memang join aje la.
memang dari aritu lagi nak tgk :)
okeyy nak cakap kat sini,
BATTLESHIP adalah super awesome oke.
sangat digalakkan utk menonton.
I watched it.
and I feel like, WOW.
cerita ni memang best sangat.
jom ramai2 pergi tgk.
nak ajak I tgk lagi sekali pon bole.
no hal punya. hihihihi

I love the mirror. cantik!

after movie,
perut lapar.
and kitorang pon decide makan kenny.
aummmmm. lamanya xmakan.
memang sedap sangat :D

My meal :)

Ieka kebuloq dah tu :p